Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Alleen bij hoge uitzondering kun je jouw bestelling bij ons afhalen. Je dient hiervoor wel een afspraak te maken. Bel of mail ons hier even voor, om teleurstellingen te voorkomen. 

Ik heb geen factuur ontvangen

Dat is natuurlijk vervelend. Heb je al in je spam gekeken? 
Mocht je daar jouw factuur ook niet vinden, neem dan gerust even contact met ons op, dan versturen wij deze nogmaals toe.

Mijn product is niet op voorraad

Wanneer je ziet staan dat het product niet meer op voorraad is, dan staat er in de meeste gevallen ook bij wanneer wij dit product weer verwachten.
Is het niet duidelijk, of heb je alsnog vragen hierover, schroom dan vooral niet en neem contact met ons op.

Ik wil mijn product retourneren, hoe werkt dat?

Ons retourproces staat uitgelegd op onze retourpagina

Kijk daar gerust op, want zo zorg je voor het correct retourneren van jouw aankoop. Dan kunnen wij jouw retour zo snel mogelijk afhandelen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Wij versturen elk pakketje met een track & trace code. De link krijg jij toegestuurd via de email die bij ons bekend is.
Zo kun je jouw bestelling op de voet volgen en weet jij precies wanneer deze bij jou op de mat ligt.

Neem contact met ons op

Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.